آلفرد هیچکاک تقدیم میکند .فصل یک / Alfred Hitchcock Presents Season one

آلفرد هیچکاک تقدیم میکند .فصل یک / Alfred Hitchcock Presents Season one

8.5/10/10 4659
0% رضایت کاربران (0رای)
سال انتشار : محصول :
زیرنویس فارسی

مجموعه‌ای از داستان‌های کوتاه نامرتبط که عناصر جنایی، ترسناک، درام و کمدی را دربرمی‌گیرد درباره افرادی با پیشینه‌های مختلف که مرتکب قتل، خودکشی، دزدی و انواع دیگر جنایات ناشی از انگیزه‌های خاص، اعم از ادراک شده یا غیردرکی شده‌اند، این مجموعه دارای هفت فصل است .

500,000 ریال – خرید

 

مجموعه آلفرد هیچکاک تقدیم میکند هفت فصل است : فصل یک شامل 39 قسمت داستان جدا از هم بوده که فهرست آن بشرح ذیل است :

 

Revenge

انتقام

هنگامی که السا همسر کارل اسپان توسط یک مهاجم ناشناس مورد تعرض قرار می‌گیرد، او همسرش را که هنوز ناهماهنگ است به اطراف شهر می‌راند، به این امید که بتواند به او اشاره کند تا او بتواند او را بکشد.

Premonition

اخطار

مردی که به شهر خود بازمی گردد متوجه می شود که پدرش مرده است و مشکوک است که دوستانش جزئیات واقعی آن مرگ را پنهان می کنند.

Triggers in Leash

ماشه در افسار

یک آشپز تمام تلاشش را می کند تا به اختلاف بین دو مرد مسلح که قسم خورده اند یکدیگر را بکشند پایان دهد.

Don't Come Back Alive

زنده برنگرد

فرانک پارتریج و همسرش نقشه می کشند تا شرکت بیمه عمر خود را با مخفی کردن او به مدت 7 سال و اعلام مرگ قانونی، فریب دهند، اما یک بازپرس معتقد است که آقای پارتریج او را به قتل رسانده است.

Into Thin Air

به هوا

وقتی زن جوانی مادر بیمار خود را در اتاق هتل پاریس رها می کند و بعداً برمی گردد، متوجه می شود که مادرش گم شده است و همه کارمندان هتل حضور او و مادرش را انکار می کنند.

Salvage

نجات دادن

گانگستر دن وارل که به تازگی از زندان آزاد شده است به دنبال زنی می رود که او را مسئول مرگ برادرش می داند.

Breakdown

از کار افتادگی

ویلیام کالو در یک جاده روستایی درگیر یک حادثه رانندگی بد می شود، که او را چنان فلج می کند که بی جان به نظر می رسد و وقتی کمک می رسد فکر می کنند او واقعا مرده است..

Our Cook's a Treasure

آشپز ما یک گنج است

یک خدمتکار قاتل سریالی در شهر آزاد است. رالف به خانم ساتون، خدمتکار خانه همسرش اتل مشکوک می شود.

The Long Shot

لانگ شات

چارلی ریموند بسیار بدهکار برای همراهی یک بازدیدکننده بریتانیایی در سفری در سراسر ایالات متحده استخدام می شود و به دنبال راهی برای استفاده از کارفرمای خود می گردد.

The Case of Mr. Pelham

پرونده آقای پلهام

مجموعه ای از حوادث نگران کننده باعث می شود که آقای پلهام به این باور برسد که او دو نفره ای دارد که عمداً جعل هویت او را نشان می دهد.

Guilty Witness

شاهد گناهکار

وقتی آقا و خانم کرین می شنوند که وربرها در آپارتمانی که درست بالای سرشان دعوای خشونت آمیز دارند، و سپس آقای وربر روز بعد ناپدید می شود، نمی توانند به بدترین اتفاق شک کنند.

Santa Claus and the Tenth Avenue Kid

بابا نوئل و بچه خیابان دهم

در حالی که به عنوان یک فروشگاه بزرگ “بابا نوئل” کار می کند، یک محکوم به آزادی مشروط سعی می کند به یک پسر مشکل کمک کند.

The Cheney Vase

گلدان چنی

در حالی که به عنوان یک فروشگاه بزرگ ‘بابا نوئل’ کار می کند، یک محکوم به آزادی مشروط سعی می کند به یک پسر مشکل کمک کند.

A Bullet for Baldwin

گلوله ای برای بالدوین

وقتی یک کارمند اداری از کارش اخراج می شود، رئیسش را با شلیک گلوله می کشد، اما وقتی به دفتر باز می گردد، رئیسش زنده است و هیچ خاطره ای از ماجرا ندارد.

The Big Switch

سوئیچ بزرگ

گانگستر سام دانلیوی برای اینکه بتواند دوست دختر سابقش گلدی را که او را به خاطر مرد دیگری رها کرده بود، به قتل برساند.

You Got to Have Luck

شما باید شانس داشته باشید

در طی یک تعقیب و گریز گسترده برای متهم فراری سام کبت، کبت به خانه ای حمله می کند که در آن زن خانه دار جوان مری شافنر تنها در خانه است.

The Older Sister

خواهر بزرگتر

یک سال پس از قتل وحشیانه آقا و خانم بوردن، خبرنگار نل کاتس سعی می کند با لیزی اندرو بوردن و خواهرش اِما درباره قتل ها مصاحبه کند.

Shopping for Death

خرید برای مرگ

دو فروشنده بازنشسته بیمه با یک زن متخاصم و متخاصم به امید نجات او از یک فاجعه روبرو می شوند.

The Derelicts

رها شده ها

رالف کاول، مخترع، شریک خاموش خود، آلفرد را به قتل می رساند، اما پیتر گودفلو ولگرد، که شاهد جنایت بود، باج خواهی کرد.

And So Died Riabouchinska

و بنابراین ریابوچینسکا درگذشت

کارآگاه کروویچ به تحقیق درباره قتلی در یک تئاتر فرسوده وودویل می پردازد و از ساختگی بطن لوکیست سرب داغ دریافت می کند.

Safe Conduct

رفتار ایمن

یک روزنامه نگار آمریکایی در حین سفر پشت پرده آهنین با یک ستاره فوتبال آشنا می شود، اما سپس به عنوان یک قاچاقچی مظنون دستگیر می شود.

Place of Shadows

مکان سایه ها

مرد جوانی سعی می کند راه خود را به یک صومعه تلقین کند تا از دزدی که او را برای ویران کردن زندگی خود مقصر می داند انتقام بگیرد.

Back for Christmas

بازگشت برای کریسمس

مردی قبل از سفر به آمریکا، همسرش را می کشد و در زیرزمین دفن می کند. هنگامی که در ایالات متحده است، او مکاتباتی دریافت می کند که به او خبر می دهد که قتل بدون شک افشا خواهد شد.

The Perfect Murder

قتل کامل

برادران پل و هنری که نگران این بودند که عمه روزالی واقعاً آنها را دوست ندارد، تصمیم گرفتند تا به هر طریقی که می توانند ثروت او را بدست آورند.

There Was an Old Woman

پیرزنی بود

فرانک و لورنا برامول بداخلاق به قصد دزدی از خانه مونیکا لاتون ثروتمند و عجیب و غریب دیدن می کنند.

Whodunit

رمان پلیسی

الکساندر پن آرلینگتون، نویسنده معمایی که اخیراً درگذشته است، از فرشته ضبط اجازه می گیرد تا آخرین روز زندگی خود را روی زمین زنده کند، تا بتواند بفهمد چه کسی او را به قتل رسانده است.

Help Wanted

درخواست کمک

برای پرداخت هزینه عمل همسرش، آقای کرابتری برای آقای ایکس مرموز کار می کند، که از او می خواهد شغلی را که شامل یک باج گیر است، مدیریت کند.

Portrait of Jocelyn

پرتره جوسلین

در یک گالری هنری، مارک تعجب می‌کند وقتی فروشنده هنری به جای تابلویی که در ابتدا خریده بود، پرتره همسر اول مارک را تحویل می‌دهد.

The Orderly World of Mr. Appleby

دنیای منظم آقای اپلبی

یک دلال عتیقه راهی هوشمندانه برای جمع آوری پول برای پرداخت وام ارائه می دهد. اما برای بار دوم همه چیز برای صاحب مغازه آسان نخواهد بود یا اینطور خواهد بود؟

Never Again

دوباره هرگز

پس از مشاجره با دوست پسرش، کارن در یک سلول زندان بیدار می شود و چیزی که اتفاق افتاده را به یاد نمی آورد و به او گفته می شود که او مرتکب قتل شده است.

The Gentleman from America

جنتلمن از آمریکا

هاوارد لاتیمر ثروتمند آمریکایی از لندن دیدن می کند و 1000 پوند شرط می بندد که بتواند شب را در اتاقی بگذراند که گفته می شود جن زده است.

The Baby Sitter

پرستار بچه

وقتی کلارا نش به قتل می رسد، پرستار بچه اش لوتی اسلوکام هیجان زده می شود که در مرکز توجه قرار گیرد و او همچنین امیدوار است که به شوهر کلارا نزدیک تر شود.

The Belfry

ناقوس

وقتی کلینت رینگل می‌فهمد که الی مارش، معلم مدرسه‌ای که او عاشقش است، با والت نورتون نامزد کرده است، کلینت والت را می‌کشد و سپس در برج ناقوس مدرسه پنهان می‌شود و منتظر فرصتی برای گرفتن انتقام بیشتر است.

The Hidden Thing

چیز پنهان

پس از کشته شدن نامزد دانا ادواردز، لورا توسط یک راننده تصادفی، جان هرلی با او ملاقات می کند، او ادعا می کند که می تواند از تکنیک های یادآوری حافظه استفاده کند که به او کمک می کند شماره پلاک ماشین را به خاطر بسپارد.

The Legacy

میراث

وقتی شاهزاده ای که به عنوان یک پلی بوی شناخته می شود، ناگهان به یک زن خانه دار خجالتی و ساده علاقه مند می شود، همه گیج و مجذوب می شوند.

Mink

پوست مینک

پائولا هادسون یک کت راسو دزدیده دارد که به پلیس می گوید که به توصیه خریده است، و وقتی آنها مراحل او را دنبال می کنند تا بفهمند چگونه آن را به دست آورده است، همه انکار می کنند که تا به حال در مورد آن با او صحبت کرده اند.

Decoy

تله

گیل لارکین مظنون به قتل است که شوهر مونا کامرون که گفته می‌شود بدرفتار است در مقابل چشمانش تیراندازی می‌شود و او توسط یک مهاجم ناشناس ناک اوت می‌شود.

The Creeper

خزنده

یک زن خانه دار وحشت زده در آپارتمان خود تنهاست که شروع به مشکوک شدن می کند که تقریباً هر کسی می تواند قاتل ناشناسی باشد که زنان را خفه می کند.

Momentum

مقدار حرکت

ریچارد پین تصمیم می گیرد از رئیسش پولی را که ماه هاست به او بدهکار است بدزدد و این به قتلی غیرضروری و کنایه آمیز تبدیل می شود.
  • 43 views